By Anonymous - 16/11/2010 08:07 - Canada

Today, a telemarketer found me so weird that he hung up on me. FML
I agree, your life sucks 27 482
You deserved it 8 697

Add a comment

You must be logged in to be able to post comments!

Top comments

Please share with us what you said and we can all use it!!!!

I once spoke to a telemarketer, and the whole time I just kept going "choo choo choo", until he asked me if I was ok. I then proceeded to cry and called him a bad man for making fun of me. lol

Comments

hockeyplayer82 0

hahahaha that's sad

hockeyplayer82 0

but look at the bright side, you don't have to deal with telemarketers if you can do that everytime they call

I do that on purpose!

I once spoke to a telemarketer, and the whole time I just kept going "choo choo choo", until he asked me if I was ok. I then proceeded to cry and called him a bad man for making fun of me. lol

bh0p 0

^WIN^

HOHOHO! thats hilarious

lollipopXx 0

hockeyplayer86, I like your picture.... it's cool :)

lollipopXx 0

82** my bad

i say fucked up shit to telemarketers LOL

hockeyplayer82 0

I like it too(obviously lol)

dude, as telemarketers we love that (or at least I do). it's something new. it's common for people to yell at us.

Wish my telemarketers would gang up on me!

You are amazing.... I'm gonna do that

no, that's talent haha

thats pretty weird

that's good tho atleast you won't have to listen to them ask u pointless questins

the world turned upside down all of a sudden...

tiggerdoc 14

I always match them question for question with my own stupid questions... I answer theirs then fire off..... " what was the largest motor ever offered in the Chevrolet Corvette?" Then maybe "what movie won best picture in 1976?" LOL

damn weirdo... ha :D

what a piece of shit car you got there

if you can't tell what kinda car it is then you don't know shit about cars plus it'll forsure beat your piece of shit bike you got there homie

hahahahahahahah

If u were looking forward to having a nice chat with a telemarketer, u indeed r weird...I guess it is a conundrum if a person hates telemarketers, they're normal for the telemarketer to talk to them, but if the person likes telemarketers they're too weird to continue conversation

hmm must remember to b weird next time they call

Spending as little time as possible talking to a telemarketer is always a good thing.

I second that

this isn't a fml. you should be proud! now tell us all what you said so we can say the same :)

he told them their life story and how they wait for the phone to ring and for it to have a telemarketer on the other end so they can feel a bit less lonely

oh I see! and then he started breathing heavy into the phone? excellent, i must remember this for next time they call.

Please share with us what you said and we can all use it!!!!

xVictoriaDreamz 0

You're too cool! They didn't feel they should bother you? :o I wish they would hang up on me.:(

MissErikaHart 0

ur too young to b talking to them anyways.

@MIssEricaHart She's 17. Not that much younger than you. Get over yourself, hun.

Erika - If her parents weren't home and the phone rang, of course she's old enough to be talking to them. If she's old enough to stay home alone, which, at 17, you are, she's old enough to answer the phone and talk to a telemarketer. It's not illegal to do so and there is no age "limit". Use your head...