210
By Skidmark Sally / Sunday 7 October 2012 21:41 / United States - Las Cruces
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
Comments
Reply
  Palirose  |  22

Wait...a yogurt from 2003??? How in the world does that work? And the condom wrapper ?? Please explain..

Reply
  Sitaaboo  |  6

Right. A daycare for youngins, young kids these days. Haha a lot of random stuff lol

Reply
  Palirose  |  22

35- it is 2012...a yogurt cup from 2003? You're kidding right? Even if someone did dump their trash...why would they still have a yogurt cup from 03??

Reply
  WritingWrongs  |  8

Why is everyone so concerned with the condom rapper? Obviously some kid went through his parents' bedroom and wanted to show off his "find". I'm more concerned with how some kid, with adult supervision, and without the fuss of the other children managed to take a dump in the corner.

Reply
  walmartpaysme  |  15

82, go sit in a room with 15 five year olds by yourself. A lot can get past you. Plus, OP only said they found A log. It could have fallen out of a younger kids diaper or an older kids underwear.

Reply

41- haha literally speaking

Reply
  kxxjoejoexxk  |  8

Am i the only one to thumbs up this

Reply
  sisterjameela  |  7

Ok here's what happened. Some kid gave his gf some yogurt and a condom. When she saw the yogurt was expired she was very offended at that and the implications of what the condom meant so she grabbed the tire iron she kept in her diaper bag and knocked his block and three of his teeth out. He was so shocked he shit a log. The End!

Reply
  Jaxx66  |  21

9- I completely agree with your profile picture.... But as far as your picture is concerned; we are enemies.... Also, I would more expect to find pocket knives rather than tire irons... Parents must be concerned about safety there, to send a tire iron in their kids diaper bag!

Reply
  dead247  |  13

Son, if that little bastard jimmy tries to take your girl from you, beat him with this tire iron and rub his face in your poop. Oh! I almost forgot, here is a condom for lil sally.

Reply
  gc327072  |  29

n00b commenters say the most overused things....

Reply
  Schizomaniac  |  24

16, what classifies as a noob commenter? Isn't that relative? I started commenting in 2010, so does that make you a noob commenter? If Freeze or Sirin come around, would I then be a noob commenter? If it's anything I can classify as "noob," it's when people call other people out for no reason to try to look better themselves. Everyone makes a stupid comment every now and again. Hop off, brah.

Reply
  gc327072  |  29

>200 comments makes someone not a noob. So we're all good (well, not Evig) It's that when people are new here, they don't know not to say the 7 deadly comments of FML: 1. Shit happens/that's a shitty situation 2. I see what you did there 3. Kids say the darnedest things 4. Wow that sucks 5. Doesn't matter had sex! 6. What a well thought out comment 7. First!!!!!! Saying these are guaranteed to bring on lots of negative thumbs/will get you buried.

Reply
  Sinkhole  |  26

So, I could have been reading the site for a couple of years, but if I don't meet your comment quota I'm a noob? Commenters with thousands of comments still use the "that's a shitty situation". In any case, at this moment, your comment has more thumbs down than 10's comment. Maybe you should have added an 8th point to your list: a point about people who call each other noobs.

Reply
  gc327072  |  29

Oh well!

Reply
  qwillis98  |  20

Lol I find it funny how the one a$$hole thinks he is cool calling someone out for a GOOD comment when he is just getting thumbed down for his a$$hole-ness. Give up a$$hole, just give up.

Loading data…