179
By Homeless - / Tuesday 14 July 2009 02:16 / United States
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
Comments
Reply

lmao Facebook does not ruin lives people. It's the people who obsess over fb that ruin their own lives or others. Thats like saying guns are the cause of violence and not ppl, I know it's extreme but I wanted to make a point. :)

Reply

hell yeah it's a bitch thing to do! "oh yeah, i know a couple is looking at a house that they clearly love, i'm gonna make an offer to buy it for myself and whoever" complete skank if you ask me :( hope you still get the house though =/

Reply

For all you know, she would have seen the house within the next anyway. She clearly was also in the housing market - people don't just say "oh, Sarahs looking at that house and I'm not looking for one. I best go out and buy it to get back at her"

Reply

Agreed. And here's another hint: don't go bragging around to other women about what an incredibly fantastic lay your fiance is, either. Someone will want to try him out.

Reply

Haha. For some reason that comment (#45) made me laugh. But yeah, you shouldn't brag about something like that until after you've bought it. Then you can have a housewarming party and show off YOUR new house. But until it really is YOURS, it's not very wise to blab like that. On the other hand, that was super bitchy of your boss's daughter. And she knows she has the upper hand for a couple reasons: 1. She's the daughter of your boss, so if you piss her off (by, say, outbidding her), the boss might not like it. 2. She's the daughter of your boss, so she probably has access to more money than you (depending on how high up your boss is, etc). I do feel bad for you because I just lost the apartment I really wanted for an unfair reason, but in this case, you kinda did ask for trouble...

Reply

I don't think she was being cocky, just excited. Bearing in mind the amount of money at stake here, I think an assassination is justifiable. Seriously though, how could she do that to you?!

Reply

Too many negative votes, comment buried. Show the comment

Reply

This has nothing to do with the type of website because ppl aren't posting every fucking detail of their life on this website they're just venting out situations. fml and facebook are completly different and ur an asshole for just angrily commenting on shit without thinking about the differences, proves how stupid u are.

Loading data…