155
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
Comments
Reply

that's more of a reason to stop, I mean a ghost chasing you out of the house?? you can't win that, also, phantom menace?? that was epic my friend

Reply

kybabyy, Nah we did not talk, it s just my solution to say hello to a pretty girl. So, hello there.

Reply

19 Not today I didn't have Internet til I got home then checked fml... but sometimes yes 30 Thanks bro =) Is it threadjacking if I comment on number one?

Reply

Haha Loren, thank you for informing me of this(: And you should really pm me back. It makes me sad when you ignore me. P.S nice sound effects =P #56 Oh, hello. (:

Reply

maybe it's like you know when they say when ur loved one dies they still exist inside of you maybe he found a way to communicat with her 0_0

Reply

or maybe he's suffering too much and used his dead mother as an excuse (a bad excuse if u ask me) to break up with u

Reply

guys shut up..his mom DIED. he probably misses her. if u were him I'd want to do what my mom wanted for me. judging by ur attitude..I wouldn't be surprised I ur bf made the whole story up about his mom disliking u.

Reply

give him some slack, his comment and the actual comment were both posted in the same minute

Reply

haha absolutely! usually you can catch it but sometimes when you don't.... it can cause a load of trouble lol

Reply

haha I noticed people commenting on you and saying kybabyy and i didnt remember seeing it, so I assumed I past your pic not even realizing it was you, until I searched for your name which I noticed it lol which you are pretty as they say :p

Reply

haha... this isn't fml.. this is anti flood world, where comments never cease to overpopulate the forums :p

Reply

& threadjacking is the point of every comment da it never stops :p fuck you fucking antiflood

Reply

I'm guessing that was referred to me?? I am sadly aware FML decided my face was unnecessary to keep when posting up this pic. lol.

Reply

Ohh, the picture didn't change so I didn't get who it was directed at. Well, thank you then. Lillylove, are you sober? Or are you just trying to portray an accent?

Reply

haha okay :p I'm just messin with yah... i've been "complimented" with it before anyhow. haha soty that's an interesting twist to that song, or have they actually made a spoof like that?

Reply

I seriously hope you don't speak the way you type!!!! It's truly horrid Lilly!! I'm literally losing brain cells trying to comprehend what you typed!!

Reply

LMFAO, haha, and this mother-in-law will follow you EVERYWHERE.... op:"why can't we have sex?" him:"shhh.... I see dead ppl.... *points at empty spot* and my mother's right therrrreee" o_O

Reply

That's not funny! This kids mom is dead! And now everyones making jokes about it. This isn't a joke. My moms dead so I know how it feels.

Reply

Is this in spite of the fact she died the year before the OP and boyfriend got together, or because she was the Oracle?

Reply

I mean, holy crap. If there's one thing you don't want to piss off, it's your boyfriend's deceased mother. That is a helluh scary ghost.

Reply

Bawbawbaw, zombieeeees rargh. College told me not to bother going in because I look like a zombie at the moment!

Loading data…