140
By moneyman22 / Monday 1 March 2010 19:09 / United States
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
Comments
Reply

Uh, yeah that sucks! OP, you probably should have taken the toy cars away from your brother, the mini-Hulk, who somehow was able to bust your lip at the ripe age of 3. He's a baby! He doesn't know better, but you should know that if a tiny child is causing you physical pain with a toy, YOU TAKE IT AWAY and give him a stuffed animal! Sorry OP but you definitely deserved this one.

Reply

--If he got yelled at for something as dumb as not controlling him, what do you think would happen if he snaked him?-- Same thing, but he'd feel a lot better about it after he smacked the little shit. And don't be afraid to tell y our parents not to hold you responsible for their shitty parenting skills.

Reply

Agreed. Parenting skills are sadly lacking, here. OP, if your little brother heard them yelling at you, there is no hope unless you make him afraid of you (safely, of course).

Reply

haha my dad used to say the same thing. I used to get the blame for being hit with toys that i had been told to give to my brother. "You should have given him the toy, then he wouldnt have hit you with it." Hmm im pretty sure the only reason he was able to hit me with said toy is because i actually handed it to him after being screamed at and punched. Luckily hes a very nice little brother now :)

It's true. He's three years old. If you can't control a three year old then you fail at life. I work at a daycare in a room full of ten screaming three year olds but I can still get them to pay attention. Next time, take the cars away from him and make him sit in the corner. Every time he gets up, put him back down. As long as you're more patient than he is then eventually he'll get the picture and he'll back down. Otherwise, I suggest duct tape, or put benadryl in his milk. He'll be out like a light.

Loading data…