107
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments

if i were you, i would say, "why cant you guys wait until you bring up enough money to take the WHOLE family, instead of leaving family memebers out?"

Comments
Reply

lmao. agree they really don't like you. They could think of 8 other ppl to take but you. Sucks for you!!!

Reply

1. Wait for them to come home. 2. Wait until all of them are asleep. 3. Get hammer. 4. Use the hammer to bash their heads in. 5. ????? 6. Profit.

Reply

24 that's the most retarded idea ever, if op does that then she's gonna go crazy, and end up as a mental patient. ( but in the other hand, that'll teach her parents)

Reply

Granny's all like. Today my bitch of a grandson comes to visit for 2 weeks because noone in the family likes him. All he does is complain. On top of that he smells like shit, has a meth problem and he pisses the bed so I have to spread cat litter to cover the smell of his stanking ass. FML

Reply

I bet they wrre deciding who had to stay or whatever, and you half heartidly offered tp stay home. And now your complaining but really its your fault. I dont know thats just my guess what happened. if not then im sorry your family hates you :/ haha

Reply

yep, sucks, but you must be a whiny, moody, pain in the ass, and they don't want you ruining everyone else's vacation....

Reply

grandmas cookies you faggot! yeah I no I said it the last time fucking deal with it fucking bitch.

Too many negative votes, comment buried. Show the comment

if i were you, i would say, "why cant you guys wait until you bring up enough money to take the WHOLE family, instead of leaving family memebers out?"

Reply

Yeh Ike there are so many parents I mean I don't have it MADD trust me but that's just wrong

Loading data…