88
By SwimminginSweat - / Monday 27 February 2012 05:12 / United States
Add a comment
You must be logged in to be able to post comments!
Create my account Sign in
Top comments
Comments
Reply
  SookyTurner  |  4

I see what you did there lol

Reply
  juicystar777  |  4

haha yeah I saw what they did there too!! :) ^^

Reply
  shortvirgo13  |  6

I had a bf who naturally is sweaty. I use to think this is the most disgusting experience ever whenever he came close with all his sweat but I adapt because I can't change who he is and if I'm gonna go out with then I'll take the good and the bad.

By  emvictoria  |  9

It's the worst!! And you feel bad if u say anything about it!! And it's even worse when it smells!!

Reply

Oh my god!!! You don't say?!!?!? Sweat can be like so totally nastyy!!!! Omg and it's so bad when it smells!!! Like OMG!! Anyways, I find it amusing that you spelled you right the first time but not the second time.

By  GlobalGenocide  |  8

Some people are just naturally extra sweaty, nothing you can do about it really. I have to laugh at people that complain about it, the person sweating has as much control over their sweating as you do...

Reply
  peachesncreem  |  21

My bestfriend had a sweat gland removed from her armpit I think it was. Seemed extreme to me but I guess it bothered her that much she was willing to pay to have it taken out.

Similar
Loading data…